Sunday, November 1, 2009

berjalan dan berjalan







assalamualaikum w.b.t..

3 hujung minggu berturut-turut aku xde kat U.M.P.Asal hujung minggu je aku lesap.Pada hujung minggu pertama aku ke USM untuk program 1 SISWA 1 MALAYSIA.Ramai pemimpin pelajar yang aku jumpe kat sini.kat sini just banyak berbahas pasal 1 MALAYSIA,penat berhujah.aku kurang minat skit program yang dijalankan MPP USM ni..bored la,pasal aku sendiri pun kurang paham pasal 1 MALAYSIA.Minggu ke 2 aku ke U.M..Ha yang ni memang best!MPM UM punya program memang gempak.program FEMINA 09(festival mahasiswi national).Program ni sangat bagus,membincangkan hal-hal masalah mahasiswi,mahasiswa dan masyarakat.Program ni lebih kepada ISLAMIK skit.Banyak jugak hujah-hujah yang aku lontarkan kerana aku rasa ia lebih melibatkan agama.Dan kat UM ni jugak aku jumpe lgi ramai pemimpin hebat antara kak ijan(senator syarizat abdul jalil),datuk suhaimi dan x lupa pengarah program ayuni s/u MPMUM.minggu ke 3 aku ke sepang international circuit!tengok GP bohh..rossi menang!seperti yang disangka-sangka..k la..aku nak sambung study..test 2 dan final menanti..salam..

0 comments:

Post a Comment